Bestelling plaatsen, wijzigen of annuleren

Hoe weet ik dat mijn bestelling bij Myle is aangekomen?

Nadat u online heeft besteld en betaald, ontvangt u een bevestiging van uw bestelling en uw betaling per e-mail. Mocht dit niet het geval zijn neem dan contact met ons op via service@myle-shop.nl

Hoe plaats ik een bestelling in de webshop?

  • Selecteer het product van uw keuze door te klikken;
  • Selecteer de juiste maat door deze maat te klikken.
  • Als u de juiste maat geselecteerd heeft, klikt u op “Toevoegen aan Winkelwagen”.
  • U kunt rustig verder shoppen en meer artikelen aan uw winkelwagen toevoegen.
  • Als u klaar bent met winkelen, klikt u rechtsboven op “het winkelmand icoontje”.
  • U kunt hier kiezen voor “Bekijk winkelwagen” of “Afrekenen”
  • Bestelt u voor de eerste keer in de webshop van Myle, vult u de gevraagde gegevens in om uw account te registreren, als u al eens eerder heeft besteld kunt u inloggen met uw e-mailadres en uw wachtwoord.
  • Na het registreren van een nieuwe account zult u uw account eerst moeten activeren voordat u uw bestelling kunt afronden, dit doet u door op de link te klikken in de activeringsmail die u ontvangen heeft na de registratie van uw account.
  • U kunt ervoor kiezen om de producten op een ander adres te laten afleveren, bijvoorbeeld als het een cadeau betreft of als u het pakket liever op uw werkadres ontvangt.
  • Als u een kortingscode heeft kunt u deze nu invullen onder “Heeft u een waardebon?”.
  • Controleer uw bestelling en aflevergegevens alvorens door te gaan naar de betaalpagina.
  • Kies vervolgens in het drop-down menu de manier waarop u wilt betalen.
  • U gaat nu naar een beveiligde omgeving om te betalen en de bestelling af te ronden.
  • U ontvangt van ons een bevestiging van uw bestelling en uw betaling per e-mail.
  • Zodra wij uw bestelling hebben ingepakt en verstuurd, krijgt u van ons een e-mail met een Track & Trace code, waarmee u de afleverstatus van uw bestelling kunt volgen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, u kunt uw bestelling annuleren door contact met ons op te nemen via service@myle-shop.nl. Mocht uw bestelling al onderweg zijn, dan is een annulering helaas niet meer mogelijk. In dat geval kunt u uw bestelling retour sturen. Lees daar alles over op deze pagina.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Ja, u kunt uw bestelling wijzigen door contact met ons op te nemen via service@myle-shop.nl. Mocht uw bestelling al onderweg zijn, dan is het helaas niet meer mogelijk om uw bestelling aan te passen. In dat geval kunt u uw bestelling retour sturen. Lees daar alles over op deze pagina.

Wat doe ik als ik meer informatie nodig heb over een product?

We proberen zoveel mogelijk nuttige informatie over onze producten te publiceren, om u te helpen de artikelen te kiezen die het best bij u passen. De productpagina voor ieder artikel bevat maatinformatie, een korte beschrijving en foto’s. U kunt op de foto van het product klikken om deze te vergroten om de details te kunnen bekijken. Mocht u toch meer informatie nodig hebben kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wilt u bij uw vraag het artikelnummer van het product vermelden, dan zullen wij uw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.

Heeft u nog vragen?

Neem gerust contact op met onze klantenservice via service@myle-shop.nl.
Myle